Ny tights og dagens trening!

Vert dårlig med oppdateringer innen trening i det siste, Iknow, men alt har en grunn.

Skuldra er jo ikke bra igjen, så alle treningene mine føles amputerte og dårlige, egentlig.. Men idag fikk jeg egentlig ei knalløkt, og det på 20minutter!

Jeg kjørte 10min knebøy hvor jeg klarte å dra inn hele 245reps (ca 24 i minuttet) og 10min crunches med 218rep. Jeg fikk seriøst krampe i magemusklene til slutt, noe jeg aldri har opplevd før!

I går så fikk jeg også ny tights av kjæresten ♡ Jeg har mast om og leita etter denne (eller lignende) tights i et halvår, så da vi kom over den på sport1 kjøpte han den til meg, no questions asked! Jeg er så ufattelig heldig!

Jeg vsr litt skeptisk til fargen siden den er så sykt knæsj, men jeg digger det faktisk! Jeg ser ingen grunn til å være redd for å lyse opp litt!

Nå skal jeg gjøre ferdig siste skiftet mitt, før langhelg og halloweenfeiring!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg