Fml.

Nå er jeg skikkelig deppa. i 4 dager har jeg følt meg litt “stram” og stiv i venstre side av kroppen. Jeg trodde at det ville gi seg, men idag var den sviende følelsen kommet tilbake i skuldra, så da måtte jeg dra til kiropraktor.

Hun knakk det som knekkes kunne – som var langt mer enn jeg forventa, og absolutt ikke på de plassene jeg trodde låsningene var. Hun fant også muskelknute både ‘bak’ skulderblad og i nakke (hvor jeg bruker å være stram).
Da jeg egentlig var ferdig fant hun ytterligere en, mellom nakke og skulder. Jeg har ikke lav smerteterskel, men dette var vondt!

Jeg gnissa tenner og knep sammen øynene for å ikke knurre eller vræle i smerte, og da hun var ferdig å massere knuta var jeg svett fra hodebunnen til knærne!

Skulle jeg satt opp liste over de vondeste tingene jeg har opplevd er den massasjen der like under bedøvelsen før fjerning av visdomstann, og over det å løpe vekk fra veps med knekt fot i gips.

Jeg vet ikke hvor ting går herfra. akkurat nå brenner hele venstre siden min. Ikke direkte smertefullt, men svært ubehagelig. Jeg håper dett løsner litt, men med tanke på hvor stramt det var så må jeg mest sannsynlig ta en runde til, enten hos kiropraktor eller massør, men akkurat skal skuldra få hvile!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg