Flytta på treningssenteret.

Idag tørr jeg påstå at jeg har vert mere på treningssenteret enn hjemme!

Dagen startet som nevnt i innlegget under med teknikktrening på hoppetau og Toe-to-bar. jeg var kommet rett før 9 og dro ikke før halv 11.

Jeg dro tilbake klokka 15 for å gjøre klart og teste oppsettet på min første DT-gruppetime, timen begynte 16 og var ferdig 17. Jeg var en snartur hjemme for å spise litt mat før jeg dro tilbake rundt 17:45. Så hadde jeg Kettlebell fra 18:30 til 19:30, nå er jeg hjemme og kommet i seng.

I morgen begynner formiddags-helga mi, så da må jeg stå opp klokka 5. Jeg er faktisk helt utslitt etter dagen. Selv om jeg ikke trener på egne gruppetimer så er det mye å følge med på, en del roping og høy musikk, og det tar faktisk på!

Nesten sånn at det blir deilig med arbeidshelg, for da slipper jeg å tenke på noe annet før onsdag!

Nå skal jeg prøve å sove (noe som aldri går bra før første skift på formiddag)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg