Ting tar tid.

Enkelte ting går fort, som denne “tanlinen” som jeg fikk på bare 19minutter.

(P.S dette er relativt heftig for noen som meg, som er likbleik til vanlig og har vert brun èn gang i mitt liv.)

Andre ting går treigt, som å tegne, lese ut en bok eller å lære en ny øvelse;

video:video

Jeg tror aldri jeg har vert så desperat etter å få til noe før. Rettelse; Jeg har fått det til to ganger før, men bare den aller første repetisjonen. Hendene mine er så såre etter alle forsøkene nå at absolutt ALT gjør vondt. Å kjøre bil, støvsuge, selv bare å holde mobilen i ei hånd svir noe sinnsykt. Når jeg tenker meg om er det faktisk vondt selv når jeg ikke holder noe..

//En ting man ikke får av crossfit; feminine hender.

Jeg bare lengter så fælt etter å få til Toe-to-bar at det har gått meg fullstendig til hodet. Jeg lar det tross alt gå så langt at jeg rakk både å få og sprekke vannblemmer i hendene. Det at jeg faktisk kan gjøre denne øvelsen selv om jeg har betent skulder gir meg også stor motivasjon til å jobbe med den.

Den andre øvelsen jeg virkelig har lyst å få til er Double Unders som tidligere nevnt. Jeg klarer en og annen ‘DU’, men når hoppet er fullført lander jeg for hardt og klarer ikke neste hopp. Timing, koordinasjon og terping, terping og enda mer terping!

Jeg er mye nærmere å klare det nå enn jeg har vert før, på begge øvelser, og jeg må bare lære meg å ikke bli så knekt de gangene jeg ikke får det til. Jeg må lære meg å være tålmodig og fortsette å jobbe med de til det går. Hvis noen har gode tips for å bli bedre i disse øvelsene, kom med de!

Q: Hvilken øvelse er din ‘akilles’?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg