Tegnedilla igjen!

Da har endelig motivasjonen for tegning returnert! Tror det er bortimot halvåret siden jeg har tegnet noe annet enn kruseduller i notatblokker.

Jeg ble egentlig ferdig med den første tegningen for et par dager siden, men ble ikke helt fornøyd, så jeg tok en “runde” med ekstra skyggelegging og fiksing av hår.

Det er to tinger jeg absolutt ikke klarer å bli fornøyd med, hendene og ørene. Begge er veldig tricky fordi det er så mange små konturer og skygger, og skulle jeg klart å fikse øret måtte jeg voldtatt arket med viskelær, og det kunne umulig endt bra. Det skal da forestille “Tauriel” fra Hobbiten filmene.

Jeg hadde også såvidt begynt med en Ragnar Lothbrok tegning som jeg aldri fullførte, så jeg begynte litt med den før jobb.

Siden jeg fant ut virkelig hvor vanskelig ørene og hendene var fra forrige tegning – så begynte jeg det og er egentlig fornøyd med det foreløpige resultatet.

Det er sykt mye arbeid ser jeg, spesielt skjegget (noe jeg aldri har prøvd før) så blir sikkert ikke ferdig med det første, men gleder meg til å fortsette!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg