Oppsummering August!

Da ble jeg litt sein denne gang også med dette innlegget, men det skjer mye for tiden!

August høydepunkter:
♡ Vi har endelig fått stell på huset og er virkelig innflytta!
♡ Ble ferdig med hobbyrommet som var mitt ‘hemmelige’ prosjekt.
♡ Var i bryluppet til Frank og Marianne som var så utrolig hyggelig at jeg ikke får sagt det engang!
♡ Hadde treningsferie med ‘Crossfit-to-Crossfit senter hopping’ på Maxpuls og Crossfit Kristiansund.
♡ Begynte på Crossfit-treningsplan.
♡ Nye maxløft på Snatch, Clean, Jerk og OHS! (Skulle ikke mye til da det er relativt nye øvelser for meg)

Vi klarte også å klemme inn noen fjellturer denne måneden selv om finværsdagene har vert få og sjeldne. Alt i alt en vellykket måned! Håper likevel at September kanskje fører med seg flere PR’s og kanskje min første toe-to-bar!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg