Trening 310816

Dag 2 på treningsplana så slik ut;
10×3 Step up 25kg (12.5 hver arm)
10×3 Utfall 15 kg per arm
10×3 Bent over plate raise 2.5kg per arm

Deretter tok vi en pust i bakken og løp 200m på tredemølla 5 ganger med ca 30sek mellom hver runde. Så kjørte vi 20 toe to bar (knee raise for meg siden jeg faen ikke klarer toe to bar enda)

Avslutta med 30 over-head dumbell lunge (utfall med hantler over hodet) 6kg per hantel.

Økta ville vert grei nok har det ikke vert for at Hamstringen min er stivere enn et stålrør. Helt grusomt faktisk, så strake markløft – de fungerer!

video:video

Prøver å legge ut en bitteliten videosnutt, så får vi se om det fungerer! Hvis ikke legger jeg ut alle videoer fra treningene mine på min instagram!

Krysser fingrene for at hamstringen har roet seg til i morgen, for da står blandt annet burpees og sumo-deadlift på planen!

Hva har dere trent idag?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg