Hobbyrommet er ferdig!

Etter noen uker står nå endelig hobbyrommet ferdig!

Her skal jeg da kose meg med lesing, tegning og negledesign! Etterhvert satser jeg på at jeg får bynt så smått med klesdesign også, men det vil tiden vise!

Pulten malte jeg selv fra trehvit til hvit med striper! Jeg har jo skrevet et eget innlegg på hvordan jeg gjorde det så sjekk det ut! Jeg kjøpte også diamantformede knotter til skuffene som egentlig var prikken over i’en.

De fleste beholderne har jeg også malt selv. Noen av de er faktisk gamle saus og peanøttsmør-glass!

Rommet er også fyllt med bilder av de jeg er mest glad i, og gode minner!

Det eneste jeg har tatt i bruk så langt er vel kosehjørnet mitt – hvor jeg satt og leste mesteparten av “the cursed child”.

Det er jo egentlig ei seng, så jeg måtte jo bare peise på med puter (deriblant de to hotellputene) for å få det mest mulig som en sofa. Men den kan fremdeles brukes som ei seng, som er veldig greit om vi får besøk som trenger overnatting!

Det siste jeg vil vise frem er min nydelige cleo vase!


I den har jeg 20 fasan-fjær som jeg bestilte på nett! Jeg bare elsker fjær! (Ikke uten grunn jeg har en tattovert på meg).

Nå skal jeg ligge rett ut og nyte sola frem til jobb klokka 14! Ha en nydelig og solfyllt dag allesammen!


//Må innrømme jeg ikke er i nærheten av så brun som på bildet. Jeg er nærmere “off-white” faktisk.

#diy #interiør #treningsblogg

6 kommentarer

Siste innlegg