Oppsummering Juni!

Tenker jeg bare fortsetter sånn jeg gjorde i Mai med å legge ut insta-bildene og summere opp hvordan måneden har gått!

I juni har jeg fortsatt vert på mange fjellturer. De største er nok Salsnebba, Flånebba og Hjelmen i Halsa. Det har nesten ikke vert styrketrening denne mnd på grunn av fjellturer og mye stress (kommer tilabke til hvorfor jeg stresser senere).

Formen min er nok bedre enn noen gang. Jeg virkelig føler meg sprek og sterk for tiden, og det er deilig å kjenne på! Jeg begynner også å bli mer komfortabel med hvordan jeg ser ut, selv om jeg veldig gjerne vil bli slankere og mer markert fremover, og det skal jeg bli også.

Ellers har det egentlig vert en kort måned. Tiden har gått veldig fort og det vil nok denne måneden gjøre også. Jeg grugleder meg til Juli, nettop fordi jeg vet at det blir mye stress, og bare med et knips av fingrene så er vi i August og den siste sommermåneden. Jeg hater når tiden går så fort, fordi jeg trives så godt med sånn jeg har det og vil ikke “miste” noe fordi tiden går så fort. Så langt i sommer har jeg vert flink til å gjøre det meste med tiden min, og det skal jeg fortsette med!

Byebye June – hello July!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg