Hjemmelaget drikkeyoghurt!

Verdens enkleste drikkeyoghurt!

Du trenger 2dl vaniljekesam og en pose smoothieblanding (den fryste med banan, jordbær og bringebær), kjør det i mikseren og voila! Bedre enn Biola!

Idag har jeg hatt to økter, først en time med kettlebell og deretter en trimtur opp på Viksætra!

Hater de høyspentmastene på toppen som ødelegger utsikten, men fint likevel!

Nå skal jeg finne senga. Opp klokka 5 på jobb i morgen, og jeg trenger virkelig all søvn jeg kan få for å ta meg inn etter treningene idag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg