Moteslave!

Jeg har alltid mobbet folk som kjøper dyre merkeklær og vesker. Alltid hatet at en tilfeldig tekst på et plagg skal utgjøre så store summer når kvalitet er den samme som på Cubus. Likevel har jeg blitt bitt av weheartit, pinterest og instagram basillen og er hekta på å se hva andre på min alder kler seg i. Ikke bare har jeg kjøpt meg 3 levis-shorts – noe jeg IKKE skjemmes det minste over fordi kvaliteten er i stil med pris. Men jeg fikk meg selv til å bestille Calvin Klein undertøy.

Fikk den idag og jeg gleder meg til å dusje og ta det på meg! Jeg bare skjønner ikke hvorfor. Ser man objektivt på det er det jo veldig simpelt undertøy, men jeg var forelska fra første gang jeg så den! Jaja – da vet man hvilken effekt reklame har..

Det som er hakket kleinere er at jeg har kjøpt ca 10 crop-tops jeg aldri får brukt fordi magen min nekter å bli flat. Ugh. Matlei og motivasjonsløs for tiden. Nei “back on the threadmill” for meg nå – the pity-party is over.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg