Helligdastur!

Selv om ingen av disse dagene føles noe særlig hellig, så kommer jeg nok til å føle helligdommen av det når lønningen kommer. Sprenghelg + to ettermiddagsskift på rød-dag vil nok redde starten av sommeren for min del, og sommeren er virkelig snart i gang!

Da jeg ikke begynte på jobb før 14 så hadde vi tid til å gå en tur! Turen gikk opp på Viksætra og videre i retning Vettafjellet. Hadde jeg hatt litt bedre tid ville jeg så gjerne gått helt opp dit, men det ble så absolutt en nydelig tur likevel!

Utsikten rett før Viksætra!

Utsikten på utsiktspunktet (har ikke annet navn på plassen)

Til slutt utsikten litt oppe i stien mot vettafjellet!

Egentlig akkurat samme utsikta på alle bildene da, men det er noe helt annet å være oppe der!

Nå er det 4 timer igjen av arbeidsdagen, så blir det en kort 17maifeiring før siste skiftet før hele 5 dager fri! Gleder meg kjempemasse til å arrangere Lockouts fjerde (?) bootcamp til helga!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg