Mumford & Sons konsert!

I går kveld var jeg på konsert med Mumford And Sons og det gikk langt over forventningene mine, som naturligvis var skyhøye på grunn av at jeg elsker all musikken deres. Fantastisk hærlig musikk, vokalisten kunne mer eller mindre drevet med standup med de fortellingene han kom med mellom sangene – og stemningen var helt i hundre!

Dette er egentlig alle bildene jeg hr å komme med! Det ble noen snaps iløpet av konserten fra mine personlige favoritter, men ellers orket jeg ikke dokumentere alt som foregikk egentlig! Det var så hærlig å høre på musikken, og de var helt drøyt flinke på scena, så det var en opplevelse for livet!

Hvis noen har interesse av å se en liten video fra kvelden er det bare å gå inn på min instagram profil: Gunnhildresell. Jeg anbefaler alle som liker sånn musikk å sjekke de ut og absolutt å dra på konsert med de! Helt rått!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg