Fjelltur!

Idag ble det faktisk to turer på meg!

Jeg hadde knapt slått opp øynene i morrest da Frank inviterte meg til å gå Ellefstolen, og til troas for at jeg helst skulle hatt meg frokost og dratt meg ytterligere en time på sofaen ble jeg med!

Dette bildet er så mye bedre i mitt hode – når jeg tenker på at jeg kom meg fra kameraet og opp i armene hans på 5 sekunder (for det var tiden jeg stilte selvutløseren på) haha!

Jeg, Andreas og Kalle skulle egentlig ha ei beinøkt etter denne turen,  men istedenfor dro vi på Halskammen!

Vi klarte å gå ‘feil’ – da altså en litt mer teit og tungvindt rute, men vi kom oss opp og tok omtrent 100 bilder på toppen!

Familiebilde ♡

På en måte også et familiebilde! Haha

Kung-fu-klabb

Pistol squat! Og jeg gikk faktisk ned i den etter jeg klatret opp! Jeg får faktisk til pistol squat på venstre fot nå – jeg bare sliter med at jeg ikke er tøyelig nok til å ha høyre fot helt strak.

Alt i alt en nydelig dag! Alle tiders!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg