DET NORGE TRENGER

Norge trenger nye leger og nye legesentre. Jeg sitter her nå, 45min eller timen min. Jeg hadde på denne tiden som jeg kaster vekk på venting vaska hele huset.

Forsinkelser forekommer, men for i hellvete når de VET det er sykdom og mangel av leger synes jeg for faen de kunne gitt beskjed. Jeg kaster vekk verdifull tid her. Legene må uansett være på jobb, det er tross alt jobben deres – men hva med alle som er syke, og trenger hjelp? Hvis dette er den nye standarden så skjønner ikke jeg hva vi betaler skatt for.

Hvorfor skal jeg betale skatt for dårlig behandling og timevis med venting på et varmt og klamt venterom. Jeg rekker jo å bli gammel og få gikt før jeg kommer inn til legen. Jeg rekker å bli syk mange flere ganger før jeg kommer inn. For i hellvete, jeg rekker å bli frisk før jeg kommer inn til timen min.

Jeg er dritforbanna!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg