“Week two”

Jeg har ikke følt noen form for fremgang siden jeg hadde sist måling. Jeg vet jeg ikke har gått ned noe serlig og jeg er livredd for at målene er de samme (og ikke minst at bildene ender opp like). Jeg vet det er normalt å ha enkelte perioder med mindre fremgang enn andre, og jeg hadde veldig stor fremgang de to første ukene. Jeg går ut fra at når noe endres så får man store resultater med en gang så roer det seg ned etterhvert. Men hvorfor måtte det roe seg NÅ!? Jeg har sååå lyst på den flate magen, og jeg er to håndfuller med plagsom muffinsmage som ikke vil slippe. Det er faktisk nesten bare èn håndfull også, så det kunne liksom stagnert etter den var vekk.

Jeg må rett og slett konsultere kostholdsveileder om hva jeg skal gjøre. Om hun kan endre noe på planen for å kickstarte forbrenningen igjen eller noe.

Jeg får jo dommen i morgen. Kanskje det er bedre enn jeg fryktet. Jeg trodde tross alt ikke noe hadde skjedd de to første ukene heller, og var kjempenervøs da også, så kanskje det er håp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg