Sprenghelg!

Jeg har egentlig ikke følt at sprenghelg har vert noen form for problem før – egentlig foretrekt å være på jobb i 12t i slengen når jeg først drar dit uansett. Eneste som har forabdret seg er jo at jeg følger et kostholdsregime, så jeg soiser 3-4 ganger på 12t.

Jeg sto faktisk i halvsøvne i gårkveld og kokte egg og pasta fordi jeg hadde glemt det tidligere på dagen.

Har med meg to matbokser og ei flaske med oppmålt melk og en pose meal tech. Meal tech har ikke egentlig noe på plana mi å gjøre, men jeg måtte bare finne på noe enkelt å ta med.

Jeg brukte å være så sjokkert over hvor vakre og slanke kjendiser er – og sur på meg selv fordi jeg ikke får det til – men de har folk som står og lager mat til de og sier akkurat hvordan de skal trene!! Tenk så mye lettere det er enn å skulle pakke ned 3-4 måltider i bokser å ha med seg da. Når jeg tenker på all hjelpen de har rundt seg blir jeg faktisk stolt av det jeg klarer å gjøre alene – selvfølgelig med hjelp av ei flott matplan.

I går var jeg på bytur, og som jeg skrev i et tidligere innlegg finnes det ingen unnskyldning, så når mamma var inne på sykehuset og tok MR så satt jeg og spiste salat ut av matboks.

Senere på dagen ville hun ha mat på kafeteria, så da satt jeg på utsiden og spiste yoghurt, druer og banan.

Det høres kanskje ut som jeg er veldig streng med meg selv, men det er eneste måten for meg. Dessuten vil det jo endre seg etterhvert. Når heg har oppnådd målene mine kan jeg jo slappe av mer med en spisedag i uka og sånn. Egentlig har jeg det nå også, club sandwich har jo vert fast på lørdag disse ukene uansett.

Men nå står det 11,5t jobbing foran meg, så da er det vel bare å komme i gang!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg