Dag 10!

Idag har vert en ganske god dag! Jeg har fått slappet av mer enn på lenge, i tillegg fikk jeg inn ei ganske grei økt! Presset meg ikke maks men kjørte høyere repetisjonantall enn vanlig. Kjører normalt 5×5 men idag ble det 10×3.

kjørte markløft med 60kg, frontbøy med 30kg og back squat med 40kg. Avsluttet med firehydrant med strikk 10×3 og tabataintervall hvor jeg sto oppreist og presset en og en fot så langt ut fra den andre som jeg klarte med strikk over anklene.

Fornøyd med økta!

Har også spist mye godt idag! Denne salaten var veldig crunchy og saftig! I tillegg laget jeg en ganske kraftig krydret dressing av gresk yoghurt.

Elsker “tassen” skålene!

Som en avslutning på dagen dro jeg til mamma og spiste sukkerfri gelè mens vi så deler av filmen “war horse”.

Nå ligger jeg rett ut på sofaen og egentlig bare gleder meg til å sove. I morgen har jeg planlagt å ta ei real løpeøkt, vet ikke hvor enda, men så lenge veiene er tørre blir det utendørs!

Alle får ha en fortreffelig påskeaften i morgen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg