Summer body!

Hvert eneste år siden jeg var i 12årsalderen har jeg drømt om sommerkroppen. Tenkt på den, fantasert om den, sett den for meg, og feilet da jeg har prøvd å oppnå den. Riktig nok har alltid det å “være slank” til bursdagen min i April vert hovedmålet, men det har jeg heller aldri klart. Det har alltid endt opp med “Oi, vi er faktisk i slutten av mars, sommeren er rett rundt hjørnet” som nesten alltid har endt i at det ikke har blitt noe av noe..

Nå er jeg 1,5 måneder unna bursdagen min, ganske nøyaktig faktisk og kostholdet har helt klart gitt resultater! Det må sies at det har vert en lengre prosess enn 7 dager, da det er rundt 3 uker siden jeg trakk visdomstannen og måtte leve på måltidserstattere som egentlig startet opp “3t regelen” i utgangspunktet (da at jeg spiser hver 3time gjennom hele dagen). Jeg har gått fra 83/85kg til 79 (ish). Om det er at jeg faktisk holder på å gå ned i vekt eller om det er at jeg har blitt kvitt vannvekt vet jeg ikke, men fortsetter det som dette (Og jeg holder meg sterk fremover) så kan jeg denne sommeren få oppleve å faktisk ha sommerkroppen!

Jeg må bare tenke på Kreta 2014 når jeg sitter og dagdrømmer om syden og sommerkroppen. Da var jeg kanskje på mitt slankeste noen gang, og jeg følte meg så lykkelig og bekymringsfri! Jeg sier ikke at en slank kropp fjerner alle problem, men jeg spradet rundt i korte shortser og små topper uten å tenke over hvordan jeg så ut! Jeg følte meg flott, lett og lykkelig!

Har faktisk zoomet gjennom utallige nettsider og siklet på bikinier (og kroppene, alt ettersom). Jeg har funnet så mye jeg ønsker å ha i garderoben til sommeren, og dette året skal jeg ha kroppen som ser godt ut i slike bikinier, denne gangen uten kyssesjuka til “hjelp”.


Den blonde-badedrakten over her til venstre er jo til å dø for (selv om det er upraktisk om man skal sole seg). Jeg er rett og slett helt og fullstendig fanget i denne drømmeverdenen av sommer, sol og flotte kropper. Hvis jeg bevarer den følelsen jeg har inne i meg nå skal det på ingen måte være et problem å bli så slank som jeg ønsker til sommeren!
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg