Dag 7 – Cheat day!

Da var endelig dagen kommet! Den O’store cheat day!

Da jeg har gått tom for yoghurt uten å merke det ble fruktsalat dagens frokost! Deretter spiste jeg karbonade-deig og ris (Som egentlig er kveldsmat) og nå nettop spiste jeg en lamaghun. Det var langt mer enn bare episk, men jeg føler meg egentlig ikke bra akkurat nå. Kroppen er vel i sjokk etter et slik måltid, både feitere og tre ganger så stort som alle andre måltid jeg har iløpet av dagen. Men er det cheat day så er det faktisk cheat day!

Akkurat for øyeblikket sitter jeg og drikker opp resten av Pepsien min og venter på at isen skal tine nok til at jeg klarer å spise den!

Det er denne jeg har ventet på. Verdens beste is, uten tvil!
Det er vel bare igjen omtrentlig 1/3 etter forrige helg, men det klarer jeg meg lenge på!

Anlegget går som smurt, og med 8t igjen av arbeidsdagen skal jeg prøve å få lest ut bok 2 av Harry Potter serien!

Ellers begynner det virkelig å kjennes at Andreas har vert lenge borte. Heldigvis kom Neo hjem for noen timer siden, etter å vert på hytta siden Torsdag. I morgen får jeg igjen overnattingsbesøk av Tora i tillegg til at jeg skal på Stretching klokka 18. Så dagene går jo egentlig i ett, og før jeg vet ordet av det, så er vel Andreas hjemme igjen <3

Alle får ha ei flott uke, og hvis dere ønsker å klage på at dere skal på jobb i morgen, tenk på meg som har jobbet 36t i helgen (And I love it)!
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg