Dag 2

Da er dag 2 over. Hvordan går det?

Maten har vert “up to par” med yoghurt + havregryn til frokost, egg og tunfisk til lunch, fiskeboller og potet til middag, kesam og frukt etter trening og knekkebrød med makrell i tomat til kveldsmat. Det er riktig nok ikke 100% etter plan siden jeg ifølge den skal spise akkurat det samme hver dag, men kaloriene er innafor og tålelig likt protein/fett/karbo fordeling.

Dagens aktivitet har bestått av å vaske gulvet i kjelleren (pga oversvømmelse) hele tre ganger. Jeg coachet dagens kettlebell time, har ryddet og satt på/hengt opp sikkert 3 klemaskiner og måket snø.

Jeg er så ufattelig støl etter GM, løping og stretching at det ble treningsfri på meg idag. I tillegg tørr jeg ikke begynne å trene armen før etter torsdagens kiro-time. Dag 2 er uansett løpefri for å spare leggene, men i morgen skal jeg etter plan løpe 30-60minutter, alt etter intensitet.

Jeg vet rett og slett ikke hva som er mest effektivt og skånsomt av intervalltrening eller langkjøring, finner heller ingen spesielt gode forklaringer på dette så; Please enlighten me!

Litt skuffet over at jeg ikke har kommet så godt i gang som jeg forventet, men så blir jeg irritert over at jeg er skuffet for det har kun gått to dager.

Det som står igjen å få gjort på disse ukene er;
1. Få ryddet/vasket/tørket/brettet alle klær i huset.
2. Fikse det som jeg kan fikse til kostymet mitt.
3. Ramme inn de 3 lerettene.
4. Rydde “rotrommet” (3 dagers prosjekt)
5. Lese ut 3boka i G.o.T serien.
6. Se ferdig Harry Potter (4filmer igjen)

Denne lista er faktisk mest for egen del for å huske alt jeg skal gjøre. Så sikkert null interessant å lese!

Det tyngste idag har vert det å komme hjem (for en time siden) og innse at jeg er helt alene. Jeg er ikke redd eller noe, bare uvant å være alene, om det er hjemme eller andre plasser.

Minner meg veldig om slik jeg hadde det for 1.5år siden da jeg var singel for første gang på 4 år. Å plutselig ikke bo oppå noen, og faktisk måtte være helt alene. Dette er jo bare for 3 uker, men det hadde faktisk ikke føltes stort annerledes om jeg skulle vert alene i flere måneder eller bare noen få dager til.

Uansett, det var dagens unødvendig lange oppdatering! Det kommer helt sikkert en i morgen også!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg