Sick and tired of being sick and tired.

Da er jeg vel omtrent på dag 10 av å være “under the weather” og begynner å bli sånn passe lei. Det begynte som en stusselig forkjølelse, litt hosting og snufsing, men utartet seg til “full on” influensa.

Formen er forbedret siden i går, da jeg nermest trodde at jeg hadde fått pesten selv, og vurderte å ringe mannen med Ljåen for å få fortgang på ting. Idag kom jeg meg opp etter bare andre alarmen ringte, og det er en imponerene selv når jeg er frisk! Selv om formen er forbedret er jeg snufsete og begynner å svette bare jeg reiser meg, i tillegg til at jeg da selvfølgelig blir dødssvimmel hvis jeg reiser meg i normalt tempo . Heldigvis har jeg funnet en teknikk på hvordan jeg skal slippe å gå i gulvet. Hvis jeg reiser meg opp så forflytter jeg meg kjemperaskt dit jeg skal og setter meg igjen før jeg svimer av, så det er egentlig bare forflyttning fra sitteplass til sitteplass.

I går var jeg instruktør på Tabata og Kettlebell-timer på Impulse. Normalt sett elsker jeg å være coach, men feberhjernen visket ut det lille jeg har av talekunnskaper og sosiale antenner, så jeg var rett og slett litt folkstygg. På Kettlebelltimen ga jeg beskjed om at jeg var syk og svak men glemte det helt på tabataen, så de som var med trodde sikkert jeg hadde slag eller noe der jeg vimset rundt meg selv og unngikk øyenkontakt.

I tillegg til å være syk skal jeg ikke skryte over at groende sår i kjeft/kjeve akkurat er deilig heller. På toppen av det hele er knærne vonde fordi jeg nesten ikke har brukt beina disse ti dagene, så egentlig er det bare sorgen. Neida. Som et plaster på såret fikk jeg masse fint i posten for to dager siden, vaser, skjermbeskytter til telefon og negledilldall er aldri feil, dessuten spanderte kjæresten mat på meg ute <3 


Jeg bare ELSKER Kähler Omaggio serien! Har nå alt i sølv-serien, det meste i gullserien og alt av det som er lyseblå/lysegrønn bortsettfra den medium vasen, men den finner jeg liksom ingen plass heller. Jeg har dekorert så mye hjemme til samboeren at det knapt nok er gjenkjennelig fra da jeg først flyttet inn der i fjor. Han mener jo selv at han liker hvordan jeg dekorerer, så satser på at han mener det også!

Når jeg kommer hjem fra jobb klokka 18 i kveld skal jeg prøve å spise ordentlig mat igjen. Jeg har egentlig bare fått i meg to OK måltider siden forrige Fredag (En kyllingwrap og club sandwich) ellers har det gått i blomkålsuppe, måltidserstattere, proteinshakes og boks-nudler som jeg helt ærlig ikke ser på som skikkelige måltider. Det vises godt på vekta at det har vert lite mat (2/3kg siste uka) men jeg har heldigvis en del ekstra å gå på, så ingen fare der! Nå som jeg alikevell er såppas småspist for tiden skal jeg utnytte meg av det å starte dietten tidligere enn planlagt. Dietten består av yoghurt til frokost, cottage cheese til lunch, kylling og ris/potet/pasta til middag og egentlig karbonadedeig til kvelds, men jeg vurderer å bytte ut den med proteinshake og havregryn evt. fruktsalat!

Så jeg får bare fortsette å smøre meg med tålmodighet og satse på at hellet snur!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg