Det sviiiir

Når jeg tisser!

Tulla, jeg er på grensen til overtrøtt og da kommer min virkelig dårlige humor frem, dessverre.

Idag åpnet Impulse på Sunndal opp underetasjen (Gruppetreningssalen og garderobene) for allmennheten, og for en dag! Jeg kom dit rundt halv fire for å få en gjennomgang før Mix-timene som vi skulle ha som åpning av gruppesalen, og klokka 16 startet vi opp.


/Se så fint det ble da!

Gruppetimen besto av fem elementer, oppvarming, kettlebell, puls, tabata og uttøying. Puls er ganske likt Aerobic, bare enda raskere og ikke fullt så vanskelig å komme inn i da hver øvelse eller steg kjøres gjennom en hel sang. Øvelsene vi kjørte på KB og tabata var Swing hand to hand, halo, halo med knebøy, good morning, doble press, planke, planke hvor vi går opp i ferdigstilling og ned igjen (walking plank?) og burpees. Som dere ser var armer og skuldre med på absolutt alle øvelsene så jeg er helt kjørt. Skulle tro venstre arm ville hatt det verst siden den har vert ute av drift så lenge, men begge skuldre er helt utslitt (Kanskje det er håp for at ikke alle muskler er tapt).

Jeg har også jobb fra 22 til 06 til og med torsdag, og hadde jeg vert klar over at vi hadde ‘rensking’ idag, så ville jeg nok prøvd å tatt det mer med ro på trening. Kort forklart foregår renskingen slik at vi står med en kniv (Av typen man spikker med på barneskolen) og skraper på stål for å få vekk pakninger og koks. Jeg kjente fort at det begynte å svi skikkelig i overarmen, så jeg kommer sikkert til å være støl i ei uke!

Håper på at jeg får bruke meisel når vi skal fortsette jobbingen nå, for jeg tror ikke jeg klarer mer skraping. Musklene er rett og slett alt for såre!

Skal bli godt å komme hjem til senga om rundt 5-6timer iallefall!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg