Tiësto!

Idag skal jeg, som 2499 andre, på Tiësto i Trondheim! Jeg gleder meg skikkelig nå! I går kveld klarte jeg ikke å se frem til det, rett og slett fordi jeg var dødssliten. Jeg håper på at jeg faktisk får sove litt på bilturen, for hvis ikke blir det ei lang natt!

Konserten starter klokka 20, og kjøreturen tar 3 timer, så vi drar klokka 14, give or take.

Jeg har vert på konsert med Klingande og David Guetta, så etter i kveld står det igjen å komme meg på Avicii og evt Kygo, så er jeg faktisk fornøyd! Er mange artister jeg ønsker å se, men sånne ting koster litt, så man får ta det gradvis!

Jeg gleder meg også til både fredag og lørdag i Trondheim. Vi håper på å få lurt oss med på noen gruppetimer på Maxpuls, og selvfølgelig shoppe litt så lenge beina holder oss oppe etter treningen! Jeg tror det blir en lang og deilig helg!

Hva skal dere i helga?

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg