Målene for 2015, uff da!

I fjor 1 januar skrev jeg et innlegg med målene jeg hadde for året, og jeg har klart noen av de, andre ikke.

18kg kule på powertime.
Dette klarte jeg ganske tidlig i år, men dessverre førte dette også til at jeg fikk betennelse og har slitt med det siden da 🙁

16kg kule på annen time.
Jeg klarte også denne!

10min OALC, 120rep, 16kg.
Jeg er ganske sikker på at denne var i boks før jeg ble skadet, men istedenfor å teste meg selv så kjørte jeg på med tyngre kule, så litt usikker.

Løpe 1mil på under timen. 
NOPE!
Hehe denne gikk ikke helt som planlagt. Ikke at jeg faktisk testet men brukte vel 1.5t på 1,2mil. Da tror jeg neppe jeg klarte det under timen, men skal sjekke ut neste løpetur hvor lang tid jeg bruker! 

Få flat mage.
Oh shut it.
Jeg har kost meg alt for mye med mat, men magen har ironisk nok trukket seg ganske bra sammen nå i vinter. Jeg er nermere enn jeg var i fjor, og før April SKAL denne være i boks!

Løpe 1t i motbakke.
Honestly, jeg tror ikke jeg har løpt i motbakke èn gang siden dette.. Sommeren i år var shitty. Det ble få turer og når det ble så var det gåturer som sto på gjørelisten.

Guttespagaten.
Nesten i boks!
Etter jeg begynte med ‘perfect stretch’ så har jeg stadig kommet nermere gulvet, og med god oppvarming og aller helst kettlebelltrening med mye swing så er jeg ikke langt unna! 

Gå ned til 74kg.
Denne ideen slo jeg fra meg allerede i sommer. Jeg er blitt alt for muskuløs til at dette lengre vil være ei sunn vekt for meg, jeg er 10kg unna, og har ingen ønsker om å gå ned mer enn 6-8kg max.

Bestige Ekkertind og storkalken.
1 down, 1 to go! Som jeg skrev var sommeren shitty, og det har rett og slett ikke vært forsvarlig å skulle gå på storkalken, men jeg kom meg opp på ekkertind og det var en fantastisk tur!

Så statistikken er heller begredelig med 2/8 mål nådd, men det er ikke alt jeg har kunne styrt med som vær og skade. Spagaten skal i boks, men jeg kommer til å ta god tid på den så jeg ikke ødelegger meg. Storkalken er fremdeles et mål, men uten ‘fjellvett og snøvett’ får det vente til snøen smelter og det er trygt! Ny ønskevekt; 78kg og flat mage (ish) før April! Løpingen får jeg teste når beina har en god dag (Sliter med benhinnebetennelse ganske ofte, men er på bedringens vei). Når det kommer til mine mål for Kettlebell kommer et eget innlegg om dette!

Kos dere de siste 3 dagene av året, sett dere mål, og nyt det nye året!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg