Antianbefalning!!

Okei så jeg tror ikke det er et ekte ord/uttrykk, men det gir på en måte mening likevel. Jeg synes jeg er veldig flinkt til å skryte over bra produkter, jeg laget til og med et innlegg om ‘ting som funker’, så for å vise hvor ærlig jeg kan være vil jeg nå fortelle om et forbaska drittprodukt.

Dette er da kinesologi tape fra ‘carex’, kjøpt på sport 1, intersport, g-max eller noe lignende da jeg var i Trondheim på juleshopping. Tapen så ut som den jeg bestilte på nett en gang og kjentes ganske lik ut også, men nå som jeg har prøvd den er det en stor skuffelse!

Skuldra er litt ubehagelig idag, så jeg tenkte bare å sette på en tape fra oppå skuldra og litt ned på utsiden av overarm, for det har funka bra før med den gamle tapen. Jeg rev av en bit av baksiden til tapen og festet den oppå skuldra, uten å ta på selve klebeområdet, gnikket godt for å få friksjon og varme så den skulle sette seg, så skulle jeg strekke ut tapen for å feste den nedover skuldra og den løsnet! Den sitter så sinnsykt dårlig at jeg ikke engang får festet den til huden, og da lurer jeg på hva som er vitsen. Jeg har også to striper av denne tapen på leggen som faktisk sitter fast hele 1 dag senere, men før jeg festet denne skuret jeg leggene så de var så rene og tørre som papir i tillegg til at jeg hadde begge armene frie til å holde den fast.

I tillegg til dårlig lim så er det veldig svak stretch på den, så føler ikke den hjelper noe særlig.

Så trenger du Kinesologi/KT-tape, gå heller for et annet merke. Kjøp rock-tape eller noe fra apotek f.eks, for denne funka ikke til denne type bruk.

Sådetså! Ferdig med dagens ‘rant’, hehe!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg