Syk og svak!

Som forventet ble jeg sjuk I går natt. Jeg har tross alt berget nesten et år uten sykdom, mye takket være mandelfjerningen I fjor, så det var vel på tide. Etter gårdagens Kettlebell og tabata-økt føltes hele kroppen betent ut. Først trodde jeg det var fordi jeg var sliten, men det ville vise seg at jeg hadde blitt forkjølt. Fra jeg voknet I 9tiden og til jeg dro på jobb rundt halv to så gikk all tiden med på å teste “kjærringråd” for å bli frisk.

Da spiste jeg et halvt eple (For det var alt jeg fikk I meg), slukte alle vitaminer og mineraltabletter som vi hadde I hus, tok paracet og la meg igjen. Etter å slappet av I kanskje 1-2 timer sto jeg opp og prøvde noe kalt “Oil-pulling”. Da tar man ei spiseskje med olje (Jeg brukte kokosolje) og skylte munnen med den I 1-2min før jeg spyttet det ut. Om det har noen effekt er vanskelig å si, men etter å vert på jobb I ca 1t og svettet ut sikkert 3dl så føler jeg meg mye bedre enn tidligere I dag!

Jeg håper virkelig at jeg blir frisk raskt, for jeg kjenner at den fysiske formen (Spesielt kondis) er stigende, og det er da det blir gøy å trene!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg