Strongman og kurs

Så langt har helga vert utrolig innholdsrik! På fredag var det “Strongman – Gauldals sterkeste” konkurranse på Melhus. Da fikk vi sett mye rå styrke og flere personlige rekorder ble satt!

Idag har vi vert på kurs! Vi har lært litt basic crossfit, i tilegg til litt alternative øvelser innen kettlebell og boksing! Kurset fortsetter også i morgen, og jeg føler allerede jeg har lært så utrolig mye, og jeg er veldig glad for at jeg fikk denne opplevelsen. Godt gjort siden vi egentlig skulle på fjellturen Skåla opp i Loen, men planene ble radikalt forandret sånn rundt onsdag denne uka, så vi var kjempeheldig da det var ledige plasser på kurset enda.

Så da ble det rett og slett en veldig spontan tur til Trondheim!

Nå gleder jeg meg på en dusj og å slappe av ut kvelden, så blir det hardkjør igjen i morgen!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg