I senere tid..

Så jeg har bert heller frabærende i det siste. Blogging er blitt kjedelig, og jeg tror alle følgerne jeg har her inne uansett følger min Instagram eller facebook, men jeg kan alltids oppdatere litt. Så, hva er nytt?

Jeg har kuttet ut Lavkarboen til fordel for et sunt og normalt kosthold! Hverken jeg eller typen trivdes med effekten lavkarbo hadde på kroppene våres, selv om maten var nydelig. Det betyr at jeg har det beldig travelt for tiden med å skulle spise mest mulig av de tingene jeg ikke har kunnet spist de 2 forrige månedene! Ostepop, softis og ris var noen av de mange tingene som ble konsumert i helgen!

Jeg har fått bekreftet betennelse i skulder. Så de neste to ukene er 100% treningsfri, i tillegg til at jeg må knaske arcoxia hver morgen. Etter 3 uker kan jeg vel såvidt begynne å løfte litt igjen, men det blir mye bentrening fremover.

På dagens joggetur klarte jeg å inhalere ei flue, og i min forfjamselse klarte jeg da å takle meg selv og tryne i gjørma. Jeg hat sjeldent hatt d så vondt som da jeg måtte rense såret for stein og jord!

Jeg har også fått meg ny tattoo! Kjempefornøyd med den, og er ganske stolt av at jeg tegna den helt selv!

Føler forresten at jeg er MEGABRUN på dette bildet! Lå og steiket i sola på hytta sammen med svigerfamilien hele helga, så jeg har blitt mye brunere enn jeg var!

Har hatt en fin sommer så langt, hva med dere?

6 kommentarer
    1. Ja her var det mye nytt! Det første jeg tenkte var YES du/dere ditcha lavkarbo til fordel for sunt og normalt kosthold:P Glad på deres vegne;)
      Det andre.. Jævla kjipt med to ukers treningsnekt:( Hadde stått og dunket hodet i veggen etter tre dager.
      Det tredje hva gjør du på joggetur når du har 100% treningsfri? Og aw au awu som sagt på insta, det der så ikke godt ut:S
      Og for det fjerde, dritkul tættis:D:D
      Er ikke så mye nytt her. Trener som vanlig.. Svigermor kommer i morgen på besøk er vel det eneste:)
      God mandagskveld:)

    2. Theodora: Hehe ja har jo bare fått positive tilbakemeldinger for at vi droppa lavkarboen! Tror faktisk bare at idrettsutøvere har noe med et slik kosthold å gjøre. Mormor var ihvertfall overlykkelig siden hun nå kan invitere oss på middager og sånn igjen!

      Hehe! Blei litt feil! 100% treningsfri for skuldra mente jeg, etter de to ukene kan jeg begynne forsiktig med lett trening 🙂 Derfor blir det bare trening som ikke involverer skulder noe særlig! Var suuuperpain å tryne, men gikk egentlig fort over, går ganske normalt igjen allerede så 🙂

      Wee, ja er veldig fornøyd, men ble litt sur da jeg fant en annen jeg har KJEMPELYST på som hadde passet perfekt på akkurat den plassen.. haha!

      Det er jo hyggelig da! Ihvertfall hvis du har ei like trivelig svigermor som jeg har 🙂
      God mandagskveld til deg også! 🙂

    3. Hehe skjønner mormoren din godt;) Dessuten er det vel ingen spesiell diett idrettsfolk går på! Vi er jo forskjellige alle sammen, men et normalt kosthold har funket i alle år så hvorfor prøve å fikse noe som ikke er ødelagt;)
      Ok da er jeg med;) Håper du ikke falt på skulderen da:p Og jeg må jo få si at du er ganske uheldig noen ganger!
      Ang. tattoeringen så har du en arm til da;) Så du kan jo ta den andre der..
      Ja har en kjempehyggelig svigermor (takk “gud” for det:P)

    4. Theodora: Nei tenkte mer på fitness-folk, der de må kvitte seg med alt av fett og vann før et “Show” (Atlethic fitness, body fitness osv). Der tror jeg lavkarbo er stort, og at det brukes for å Deffe/definere kroppen 😛

      Ja takk gud for den andre armen, eneste problemet er at jeg har tegnet en full-sleeve som skal være der! Hehe! Men jeg har jo en overarm som jeg ikke har noe på også!

      Vi er bra heldige der 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg