Fysioterapi!

Jeg sliter for tiden med 3 problemer. En fot som låser seg fullstendig ved jogging, to legger som konstant er betente og ei skulder som ikke synes å bli bedre etter jeg (ifølge legen) har fått ei rift i muskelen. Jeg vet at hvis jeg stikker til legen, så vil han sette kortison på meg, og det har jeg ingen interesse av da det er gift for kroppen. 

Jeg er drit lei nå, og ønsker klarhet i hva som faktisk feiler meg. Derfor vurderer jeg å dra til fysioterapaut. De skal jo liksom vite hva de driver med, så jeg håper at de faktisk gjør det og kan hjelpe meg. Er det noen som har erfaring med fysio kontra leger? Burde jeg heller vurdere kiropraktor? Eller skal jeg ta rådet om å hinte frempå til legen om at det er mye værre enn det faktisk er, og få en full scan med MR og hele hopprennet for å være på den sikre siden?

Jeg hater å skulle være hypokonder, men jeg hater mer å være redusert, så kanskje dette er det eneste håpet. Kom gjerne med tips, jeg trenger det virkelig nå.. 

4 kommentarer
    1. Ta en full MR!! Mye bedre å være på den sikre siden enn å f.eks ødelegge muskelen enda mer! Da vet du i hvertfall hva det er for noe. Og dra til fysioterapaut etterpå. Mamma er fysio og de er flinke, men det er lettere for dem å hjelpe deg om de vet nøyaktig hva som er galt;)
      Håper det løser seg. Det der høres ut som mitt verste mareritt!
      GÅ TIL LEGEN Å OVERDRIV!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg