Hviledag!

Idag tok jeg meg en type hviledag. Da jeg i går kveld lå to timer og nermest vred meg i smerte fordi jeg var så sliten i rygg og skuldre, så tenkte jeg at en hviledag sikkert gikk bra. 

Idag har jeg da støvsugd gulv, malt listverk og ryddet hele kjøkkenet! Jeg har også hengt opp den superkule gaven jeg fikk av Frank & Marianne på bursdagen min; 

Det er da en samling av mange av mine sjarmerende selfies fra 2014 som han har screenshottet, i tillegg til flere turbilder!

Synes selv jeg har vert flink med tanke på hvor vond ryggen min var, og at jeg egentlig aller helst skulle ha sovet hele dagen! Det er jo tross alt litt aktivt å drasse rundt på støvsugeren og vaskebøtta! I morgen håper jeg at skuldrene har kommet over det at de liksom er så støle, og at jeg kan ta ei kettlebell-økt igjen! Alt for lenge siden sist nå!

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg