Ut på tur aldri sur!

De to siste dagene har jeg vert på 2-3 turer! I går var jeg og Andreas på knutsliøya, vi prøvde en ny tur der hvor vi gikk I rundt, istedenfor samme løype tilbake!

Synes det er utrolig kjekt med den lille tripoden til mobilen, slik at vi får skikkelige bilder fra turene.

Idag var jeg og Frank på Tytinghaugen, og gikk videre derfra opp til granfeltet! På Tytinghaugen møtte vi på besteforeldrene mine, og jeg fikk lurt med meg bestefaren min på et bilde (som antageligvis er det 4 eksisterende bildet av han, da er bryluppbildene medregnet).

Turen fra Tytinghaugen til Granfeltet tok bare 10minutter, så det ble totalt sett en kort tur, men kroppen min har nok bare godt av litt hvile/restitusjon. 

Hva har dere gjort idag?

4 kommentarer
    1. Hei! Her har det skjedd masse kjekt siden sist 🙂 Mener å huske at du hadde en annen blogg sist jeg var aktiv her? Uansett, ser ut som du legger ut inspirerende både mat og treningsbilder, så gleder meg til å følge deg videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg