30min Snatch og lavkarbo!

I går kjørte jeg, Kristina og Andreas half-maraton i Snatching. Kravet var “enkelt”; stå i 30min uten å slipp/mist/sette fra oss kulen. Vi klarte det alle tre! Så vi skal til Danmark i Juli på videre konkurranse! Selv om jeg er 100% sikker på at bare dommeren orker å se videoen, så legger jeg den her.

Jeg og Andreas har også såvidt startet opp nytt kosthold. Lavkarbo.
Alle sier jeg må “ta det med ro” og ikke være for streng på kostholdet, fordi jeg kommer til å sprekke. Men nå trenger jeg en stram kropp mer enn godteri.

Idag hadde vi favoritt low-carb måltidet mitt;

Dette er da 150g bacon, 400g kjøttdeig, 1 løk,  1 paprika, 1 medium søtpotet, 1 champiniong, ca 200g ost, 4dl fløte, 1dl rømme, 4 egg og 200g ost! Helt nydelig, og akkurat såvidt innenfor lavkarbo; selv om vi helst skulle droppet søtpoteten for å være ketosevennelig. Det vi gjør er å steike kjøttet, løken og paprikaen. Blander egg, fløte og rømme og blander alt i ei ildfast form (Må være greit stor), drysser over osten (Helst nermere 400g, vi hadde litt lite) og lar den stå i ovnen i 30-40min på 200grader!

I morgen skal vi prøve å få til en hviledag, men hvem vet, er det finvær blir det vel en kort tur!

Ønsker alle ei fin pinse, selv om jeg ikke vet hva det er eller hvorfor vi feirer det!

3 kommentarer
    1. Jeg får ikke sett videoen:( Og har veldig lyst! Har så lyst til å lære meg snatch! Hadde vært kult å se;) Kan du prøve å legge den ut på nytt? Eller på instagram?
      PS. så veldig godt ut det der:D Men jeg måtte nok hatt potet til;) Men håper lavkarboen funker og at du får til målet ditt:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg