To treningsdager!

På onsdag hadde jeg og kjæresten ei ganske hard økt på treningssenteret hvor vi testet en ny øvelse, i tillegg til at vi kjørte max på markløft og frontbøy. Vi tok begge 40kg frontbøy og 90kg markløft! Dette er da 30kg mer enn noen gang før for min del, som jeg tror må bety at teknikken er blitt bedre!

26y8tZBwXW
Ganske irritabelt hvor dårlige bildene der inne blir, er noe med lyset som gjør bildene mer utydelige enn de ville blitt med en gammel klapp-telefon.. Er likevel utrolig fornøyd med løftet i seg selv! Tok vel 3 eller 5 reps, og da hadde jeg gradvis gått opp fra 60kg med 5 og 10 reps.
I går var det veldig fint vær, ihvertfall tidlig på dagen (Ble til og med lettere solbrent!) så jeg, Stig og Kalle dro på sykkeltur
29VNzeBwfB
Turen var etter asfalt, og ca 38km! Jeg er i dårlig sykkelform, men heldigvis hadde de en rolig kardio-dag, så jeg klarte såvidt å holde tritt med de. Det var ganske deilig, så det blir uten tvil flere sykkelturer fremover!
Idag står 30min (Halvmaraton) med snatching på plan, og på lørdager er det alltid sirkeltrening, søndager er sunday madness, mandag er helligdag (Som selvfølgelig betyr lang fjelltur) på tirsdag er det kettlebell-gruppetime, så da blir det vel ikke treningsfri før onsdag! Men hey, man trenger jo ikke mer enn èn fridag i uken!
Hvordan er din plan?
5 kommentarer
    1. Wow mektig imponert jeg , super sterk har du blitt 😀 Det var mye i markløft b.l.a ja og stor fremgang , så gøy ! Å deilig når man får slik fremgang ja , da får man jo bare lyst å fortsette mer 😀 Er jo så motiverende 🙂 Gratulerer med ny rekord 😀
      Å super aktiv er du om dagen også , på sykkeltur og flust med trening framover ja …så deilig :))
      Jeg trente litt i dag jeg og litt tidligere i uka , irriterer meg litt over at de holder stengt i morgen og mandag , haha …for nå har jeg jo litt mer trenings motivasjon også . Så får se hva jeg gjør i morgen og på mandag , må finne på NOE lurt liksom ;))
      Ha en super helg og pinse , og kos deg masse spreke deg 😀

    2. cathrinehenriksen: Ja det er deilig å kjenne at ting fungerer som de skal 😀 Kjempedigg å få fremgang, spesielt nå som skulderen er skadet så jeg var litt nedfor i utgangspunktet..

      Hvis noen holder stengt tar du utetrening 😀 Pull-ups i trær og trappeløp, kanskje? 😀

      Takk det samme! Kos deg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg