Trøtt og sliten.

Jeg er så trøtt for tiden! Jeg har bare lyst å sove, og når jeg ikke har lyst å sove har jeg lyst å trene. I går fikk jeg aldri nok, selv etter en time med kettlebell og en times tid i ballbingen. Det at jeg er fullstendig udugelig når det kommer til fotball gjør jo i tillegg at jeg må løpe dobbelt så langt med halve effektiviteten. Jeg hadde skjønt det om jeg var sliten, men jeg er jo ikke det. Bare trøtt og dritlei.

Idag sto jeg vel ikke opp før klokka var 12, som vil si omtrent et halvt døgn med søvn. Selv det var ikke nok, for nå er jeg trøtt og har bare lyst til å sove igjen. Satser på at vi er ferdige på skolen om ca en halvtime. Da får jeg nok en to timer avslapning/sofasoving før jeg må på jobb.

Meg ca alltid;
https://38.media.tumblr.com/4c373dec2b5b9108a0dc986c5d423434/tumblr_nlkbrbUdIQ1rxx1vlo1_500.gif

Det hjelper ikke at jeg er midt mellom to kosthold heller akkurat. Jeg begynte egentlig med lchf på mandag, men vi hadde omtrent bare mat som vi ikke kan spise på lavkarbo, så da bestemte vi oss for å spise tomt huset for karbohydrater før vi går inn for det 100%. Hvis bare en av oss går inn for det er det mye større sjangse for å ikke få det til, så.

Flere der ute som sliter med tretthet nå i vårtiden?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg