Tattoo-klein.

Jeg kjenner jeg begynner å bli mer enn sånn passe sugen på en ny tattovering! Jeg har startet ny “tradisjon” hvor jeg koster på meg en tattoo hver sommer, men jeg har ikke hatt så dårlig råd som nå før, og jeg er litt bekymret for om jeg kommer til å kunne både dra til syden i ferien, og ta en tattovering! Så langt har jeg tre stykker, og har vel brukt ca 3000 på de totalt.

3000,- på 3 tattoveringer er jo mer enn overkommelig pris, men den neste jeg har mest lyst å ta kommer nok til å koste mer enn alle 3 tilsammen, antagligvis mer enn det dobbelte også. 


Dette hadde vert noe!

På grunn av at den neste jeg vil ta er ganske “massiv” er jeg likevel litt usikker på om jeg kan ta den i sommer. På grunn av sol, bading osv er det jo lurt å ta en liten tattoo (Jeg har tross alt rundt 20 ulike på “ønskelisten”) og heller satse mot leg-sleeven rundt juletider (Den som jeg forventer blir ganske dyr). Tingen er bare at jeg virkelig hadde lyst å sprade rundt i shorts og vise frem sleeven i år, men man kan jo ikke alltid få viljen sin!  


Følelsen når man får se hvordan tattooen kommer til å bli er ikke så ulik den man får rett før man åpner en gave! Derimot følelsen når den ferdige tattooen tørkes av og man får se resultatet, den er episk! 

Lurer på hvorfor det er et slik sug etter å ta tattovering, og hvorfor så og si alle kjenner det! Sikkert noe i blekket! 

Men hvis det ikke blir sleeve i år, så må jeg begynne å “fylle inn” høyre underarm, for det er der de to små tattooene er, og det ser egentlig ganske dumt ut. Kanskje jeg endelig får tatt en geometrisk tattoo, eller av en ulv, eller både og!

Flere som sliter med tattoo-abstinenser?

7 kommentarer

Siste innlegg