3kilo ned!

Før jeg får fullt av gratulasjonskommentarer; dette innlegget er ikke helt det dere tror.

Jeg er nemlig 3kg lettere enn for 24timer siden. Nå tenker sikkert mange “Oi! Jeg MÅ finne ut hvordan det går an!”, jo, alt jeg har hatt i meg (som er 3 riskjeks, 1.5boks ananas og 1/4 pizzastykke) har kommet ut igjen.

Jeg har nemlig fått farang. Antageligvis den desidert verste omgangssyken.

Jeg måtte bare fortelle om disse kiloene som jeg har tapt på 24t for å få flere av dere der ute som har misforstått alt til å forstå; man ser ikke nødvendigvis bedre ut selv om man går ned i vekt, det er snakk om stort væsketap og mangel på næring! Senest denne helgen leste jeg et innlegg om ei som skulle slanke av seg 10kg før sommeren, og jeg ble så sinnsykt provosert fordi hun til og med fortalte i innlegget at hum gjorde det samme året før; og nå har gått opp igjen de 10kg hun mistet.

Så til de av dere som ikke takler å gå litt opp og ned i vekt; kast baderomsvekten! Få inn 30-60min effektiv trening noen ganger i uka istedenfor å sulte der; for sunnhet og en fin kropp er så mye mer enn kilo og gram!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg