Blond Ombre Hårsveis!

I går på jobb fikk jeg et kick da jeg ønsket å farge håret mitt i stilen “Ombre” hvor fargen gradvis endrer seg. De som kjenner meg vet at jeg er utrolig spontan, og får jeg først en idé så må den utføres umiddelbart. Så da ble det ombre på meg i gårkveld!

Jeg klinte bare på farge i tuppene og pakket de inn i aluminiumsfolie. Helt ærlig så aner jeg ikke om det ble bra og beint, for noe som er ganske lett-gjennomskuelig, så flettet jeg håret mens det enda var vått i går. Derfor gleder jeg meg til å få sett det når det er tørt, rett og helst ikke innsmurt i kokosolje. 

Jeg føler meg da skikkelig sossete på skolen idag med nybleiket hår, klær i matchende farger og nye tøysko!

Men egentlig så er det jo bare morsomt å kle seg litt utenfor komfortsonen. 

Ikveld står en lett gruppetime for tur, før det blir ei beinhard økt i morgen og fri frem til helgens hardkjør!

Hva står på din treningsplan?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg