Første mål i 2015!

Idag nådde jeg mitt første mål i 2015; å “holde ut” en hel gruppetime med 16kg! Jeg har tidligere klart å stå med 16kg gjennom en powertime; men powertimen er for min del lettest; Så der skal jeg klare å stå med 18kg iløpet av året!

Det er et lite minus for egen trening å være coach, for jeg kan ikke ta meg like hardt ut. Jeg må jo kunne vise frem neste øvelse i pausen, i tillegg til å motivere de som er der. Så neste mål  som skal nås; er å stå en av Stig sine timer med 16kg! Han er i tillegg langt fra like generøs på pausene som meg! 😉

Ellers tror jeg at jeg blir sengeliggende i morgen grunnet swing-squat øvelsen (DHS med knebøy når kula er rett ut). Så god natt!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg