Favoritter fra Treningsshop.no

Treningsshop er en nettbutikk som jeg bare elsker. Klærne som selges er gode, tøffe og gjør at du skiller deg ut på treningen. I tillegg så har treningsshop noen av de beste kosttilskuddene jeg kjenner til, så her kommer noen av favorittene mine! Trykk på bildene for å komme direkte til rett kategori/produkt


Dette er uten tvil det beste proteinpulveret jeg noen sinne har smakt. Det er søtt, lett (altså ikke så tykt som mange andre proteinpulvet) og er så lettløselig at du ikke engang trenger shaker. Jeg blander det rett i vannflasken uten problem. Min favoritt er kaffelatte, men kaffe nytelse er perfekt å blande med svart kaffe. Sjokoladeproteinet er også en av de bedre jeg har smakt, og slår faktisk min gamle favoritt fra proteinfabrikken!

Det er heller ingen hemmelighet at jeg elsker skins. Skins har de beste kompressjonsklærne noen sinne. Klærne sitter som støpt, de siger ikke ned og overdelene har en kjekk gummikant nederst som hindrer den fra å skli opp. Til de av dere der ute som bruker 2XU klær; Disse er verdt å prøve. Ikke bare er de hakket bedre å ha på, men de er heller ikke gjennomsiktige i det heletatt! 


S.A.W. er det aller beste kosttilskuddet jeg tar, fordi man kjenner umiddelbar virkning. Jeg liker å kalle den “Gjør det bedre på trening, adhd på boks, yeeehaaaw”.

Tar 1-3 måleskjeer og blander i vann. Drikk det ca 20min før trening og føl effekten. Ikke bare føler du selv at du får mer eksplosivitet og energi, men det vises. Jeg får alltid kommentarer når jeg bruker det, for de kan se hvor mye mer gira man blir. Et produkt jeg stoler på 100% til å gi den effekten man ønsker! 


Babalu toppene er deilige å ha på i tillegg til at de er fine og har morsomme “ordtak” som motiverer! Det som overrasket meg litt med denne er hvor god den er på, og ikke minst at den passet til meg da det er størrelse Onesize. 

Det beste spares alltid til sist:


By Moxy Tightsene. De råeste tightsene som finnes, i tillegg til at de er kjempegode på og er lang i beina så man slipper å bli “Kald på anklene” som med mange andre tightser! Fireball, National Norway (lang og kort) og den limegrønne er mine favoritter. Hvilke er deres?

Treningsshop.no er også distributør av sikkert verdens deiligste løftesko. De er deilige å ha på, passer perfekt på foten og i motsetning til mange andre løftesko er de faktisk ganske lette. Man har også garanti på disse skoene, da de er håndlagde og i veldig god kvalitet. Anbefales til alle som driver med kettlebell eller generelt løfting hvor balanse er nødvendig!

Så dette er et lite utvalg av alt som treningsshop har å tilby! Det er og forblir min favoritt treningsnettside, og er bare å anbefale!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg