Andre Pentathlon!

Det er to dager siden jeg kjørte mitt andre pentathlon, men jeg har rett og slett glemt å skrive om det. 

Her er et screenshot fra appen hvor jeg taster inn repetisjonene;

Maks repetisjoner tillat er 120, 60, 120, 108 og 120. Dette fordi man ikke skal få poeng for å løfte for lett. 

Fra første gang jeg testet til denne gangen løftet jeg 92 flere repetisjoner og 1338kg mer. Jeg viste hvordan jeg lå an i forrige runde, og justerte opp eller ned kulestørrelsen etter hvor bra jeg hadde gjort det. 

Neste Pentathlon blir Søndag 8 februar, og da skal jeg prøve 20kg clean og 14kg Half snatch! 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg