Treningsåret 2014!

I 2014 har jeg gjort mer enn på mange år, og livet mitt har tatt en hel vending fra hvordan det var i 2013 hvor jeg for det meste lå på sofaen og spiste grismat. Jeg vil samle noen av “overskriftene” fra året som har gått for å virkelig kunne sette pris på alt jeg har gjort, og hvor langt jeg har kommet!

#1 Februar 2014: Begynte med kettlebell!
 

Bilde fra 18 februar. Kule = 8kg.

#2 Oppvisning av Kettlebell på kjøpesenteret – Sverget på at hvis jeg ikke besvimte under oppvisningen, så skulle jeg bli med på kettlebell-konkurranse i Trondheim. (fant ikke bilder fra denne skremmende opplevelsen.

#3 Besvimte ikke; Ble med på konkurranse! IKFF Trondheim Open 31 Mai. 

Fikk
rank i amatørklassen med 122 snatch på 5minutter med 8kg-kule.

#4 – 31 Juni – Deltok på min første bootcamp – arrangert av Training Room i Trondheim!

Aldri vert mer sliten (hverken før eller etter). Endte med fosterstilling på toalettet til Dolly Dimples. 

#5 9 August – Var med å arrangere første bootcamp her på Sunndal!

#6 17 August – Var med på min andre bootcamp ved Training Room!

#7 – 15 September – Gikk opp til flaggnuten med 14kg kettlebell i ryggsekk

#8 – 18 September – løp for første gang 30min kontinuerlig i motbakke (Åsbrona)

Dette var rundt den tiden jeg hadde fått skikkelig smaken for motbakke-løp!

#9 – 20 september – første tur til Vikskaret!


Lang og fantastisk tur som endte i målløs famling gjennom tåken på tur ned.

#10 – 27 September – Nok en kettlebell-oppvisning på Kjøpesenteret!

Litt mindre nervøs denne gangen, men fremdeles nervepirrende!

#11 – Deltok på Kettlebell-NM i Oslo!

10min OALC 16kg – 91reps.

I tillegg til de mer konkrete “Happenings” har jeg;

  • Gått ned i overkant av 10kg.
  • Holdt en konkret kostholdsplan i 2 måneder.
  • Løpt 3km på mindre enn 18min.
  • “Tatt over” lederskapet av Kettlebell Lockout Club
  • Blitt med-coach på Kettlbell og Tabata-timene. 
  • Blitt sponset av Treningsshop.no
  • Møtt mange fantastisk gode mennesker som har forandret livet mitt! (Ingen nevnt ingen glemt) <3

 

Q: Hva vil du huske fra året 2014?

6 kommentarer
    1. Det var jo kjempeflotte greier, og med respekt! Motbakker og nedoverbakker, sånn er livet, men – og – en vokser med oppgaven, og det finnes ingen grenser, om en får gjøre det på sin egen måte. Redselen for det ukjendte, der vi ikke alltid har svaret i forkant kan skape hemninger og sperrer for oss, for å ta steget til noe forandring. Men når en har løst koden blir en sterkt både fysisk og psykisk, fordi mestringsfølelsen er tilstede.. Lykke til videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg