Mitt beste julegavetips!

Så og si alle rundt meg sliter med hva de skal kjøpe som julegaver til kjente og kjære. 

Alle har det de trenger og ønsker seg; Fordi de fleste har råd til å kjøpe det selv (Og å betale ned hus eller billånet til noen kan være litt ekstremt). Det er heller ikke alle som er dødsflinke til å tegne eller male for å gi en personlig hjemmelaget gave. Derfor har jeg kommet opp med en bulletproof plan;

Kjøp ting de ikke trenger, og ikke vil ha! 

De siste årene har jeg og min bror kjøpt følgende ting til hverandre; Diverse angry birds leker, sokker med papegøye på, t-skjorte med pingviner og prumpeslim (Og da er det verdt å nevne at vi er 21 og 23 år gamle).

Med mindre gavene er ment til din sjelevenn og du vil den skal bety noe; Kjør på med tullegaver, som i det minste fører til en god latter! 

Både Nille og Europris har mye i “tøyse-kategorien”, i tillegg har man “Coolstuff.no” og diverse andre nettsider med utrolig mye rart som både er rimelig og morsomt. Denne typen gaver er da kun forbeholdt en ting; at den som får gaven faktisk har en sans for humor. 

Man trenger nødvendigvis ikke å kjøpe prompepute eller andre ting som er åpenlyst en tøysegave. Det var faktisk ei jul hvor faren til mine tremenninger kjørte på med lekre stringtruser, innpakket blanke julekuler til alle damene over 45år. Det ble ei latterkule uten like, og en smule klein stemning for de barna som ikke skjønte hva som var så morsomt. 

Så mitt beste tips er å kjøre på med borat-string eller kondomdrakt; Det verste som kan skje er at du slipper å kjøpe gaver neste år!

 

3 kommentarer
    1. AidenW: Hmmm, mange synes det er litt tamt, er ikke vanskelig å skjønne hvis gavekortet ligger i en konvolutt iallefall. Veldig ofte at folk glemmer å bruke de også, men selvfølgelig en grei og enkel gave.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg