O’Jul med din vrede..

I år hadde jeg bestemt meg; Jula starter ikke før tidligst i Desember, og jeg skulle passe på å ikke få julestemning så tidlig at jeg rakk å miste den før julaften. Så hva er problemet?

Overflod av julestemning.

Jeg sitter for øyeblikket og ser på julepynt på nett, planlegger hvordan huset til mamma skal pyntes (Da i hovedsak juletreet) og nynner forsiktig på “O’jul med din glede” og “Fairytale of Yew York”.  

Det er veldig typisk at jeg får julestemning tidlig, mister den og ikke ser snurten av den før lille julaften når den lille, hårete “kvisten” mamma kaller et juletre skal pyntes. Det er faktisk ikke umulig at jeg skraper sammen siste skvett av sparepengene mine for å få kjøpt et juletre som ikke minner meg om “Nightmare before christmas”. 

Jeg har uansett så mye jeg skulle gjort denne uka at alt av stemning og dagdrømming blir pent nødt til å vente. Sett bort fra Søndag er hele uken fullstendig fullpakket av montering, rengjøring, lekser, maling, tegning, rydding, planlegging, coaching og trening. Gruer meg til å fortelle mamma at hun må vente ytterligere en uke før vi får sett mer SOA. 

Det er bare 20 dager igjen til NM også kom jeg på nå, som så absolutt ikke ga meg mindre nerver. For å toppe det hele har jeg 2 prøver denne uken og 2 prøver og en tentamen/heldagsprøve neste uke. 

Jeg velger å avslutte innlegget her, før jeg kommer på flere ting jeg helst skulle glemt så lenge som mulig.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg