Min nye tattoo!

Kom på at jeg aldri la ut bilde av den nye tattooen min, så her kommer det!

Selve tattooen ble perfekt, men den er litt ‘svakt utfylt’, så imorgen skal jeg tilbake å ta den om igjen for å få den så svart som jeg ønsker!

Klingande tattooen ble perfekt, helt uten helligdager og flekker!

Det fargerike må fremdeles gjøres noe med, men jeg tørr ikke å la hvem som helst fikse det, da det kan føre til at den mister vannmaling-effekten.

Hva synes dere? Har også bestemt meg for at det skal bli en type half-sleeve, full av ulike figurer og logoer!

#tattoo #tattovering

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg