Smoothie diet.

Etter i morgen begynner jeg på en ny og ufrivillig diett, nemlig smoothie diett. 

Etter jeg har operert kan jeg ikke spise fast føde, og siden jeg ikke liker supper noe særlig skal jeg prøve å leve på smoothie til sårene er grodd!


Det ser you digg ut da, så skal egentlig ikke klage! 

Dagen idag skal brukes til å trene meg fullstendig tom, og spise mye god mat (Da dette er to ting jeg ikke får gjort på lenge).

Hvis noen har en enkel men god smoothie/juice-oppskrift så er det bare å poste den her, trenger all inspirasjon jeg kan få!

#Kosthold #Smoothie #Tips #hjelp

3 kommentarer
    1. hørtes ikke så kult ut å bare drikke smoothies selv om det er godt, tror jeg hadde følt meg mye sulten….
      Men alt på bildet så jo veldig digg ut da 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg