Nytt, fargerikt treningssett!

I går fikk jeg beskjed fra posten om at jeg kunne plukke opp en pakke, og i den pakken fant jeg årets råeste treningssett!

Settet er jo dødsharry, men etter å brukt ByMoxy og gorrila wear klær fra treningsshop siden i sommer, så har jeg blitt helt avhengig av fargerikt treningstøy!

Akkurat dette settet bestilte jeg på ebay, og så langt er jeg fornøyd! Stoffet er mykt og godt,  og har god passform. Eneste negative er vel at hver eneste bilring og valk vises fordi det er så kroppsnære klær.

I første time har vi kroppsøving, og jeg gleder meg faktisk, til tross for at forrige gymtime var en tragedie ut av episke proposjoner.

Har ganske mange ‘nyheter’ å komme med fremover, så stay tuned så skal jeg prøve å oppdatere når jeg kan!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg