Pretty fucking great!

Skolen er ganske forvirrende. Det er mye som skal inn på kort tid, da vi har 3 kjemiske og 1 teknisk fag. Det går fort i surr, og at ting blir glemt. Bloggen er en av de tingene jeg da glemmer, og derfor blir det sjeldnere oppdatert her inne. 

Jeg vil derfor informere om at jeg er i live og i storform, selv om jeg ikke oppdaterer! Jeg trives kjempegodt med slik jeg har det for tiden, og koser meg omtrent alltid! Det er mye trening på gang, og jeg driver med litt forberedeleser til å starte opp en ny diett (Ikke snakk om 6ukers diett, men en jeg skal leve med så lenge jeg orker).

Det kan hende jeg blir flinkere til å blogge igjen, men frem til tiden og motivasjonen strekker til kan de av dere som ønsker følge med på instagram! Samme navn som bloggen (Gunnhildresell)


//Still swingin’!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg