Øverakselshaugen del2!

I går gikk turen opp til Øverakselshaugen igjen! Denne gangen var jeg dessverre alene, men det gikk overraskende greit likevel. Jeg trodde virkelig ikke jeg skulle ha kjangs til å jogge hele veien alene, men det gikk faktisk enda bedre enn sist! Denne gangen jogget jeg helt opp til stien uten stopp, og på stien hvor det gikk an!

Vel oppe ble jeg sittende på kne og hoste, så jeg presset meg greit opp den siste bakken denne gangen også! Jeg tror jeg brukte omtrentlig 26min, men tørr ikke si noe sikkert for jeg glemte å stoppe klokka med en gang.


Jeg hadde en virkelig god dag, men var i tillegg hyperaktiv og hadde ekstremt behov for å være sosial. Derfor tror jeg det ble brukt litt vel mye tid og krefter på å sende snapchats både på turen opp og på toppen. Derfor er jeg ganske sikker på at jeg skal klare å presse ned tiden betraktelig neste gang!

Siden det er første turen jeg har gått alene siden Juni(?) fikk jeg “endelig” prøvd meg litt fram på noe jeg har hatt lyst å gjøre lenge!


//Jeg hadde et Mufasa-øyeblikk.. 
Dette bildet sendte jeg også på MMS til mamma og bestefaren min, om de forsto humoren vet jeg ikke, men det var gøy for meg. (Jeg er forresten ikke så stygg til vanlig, jeg har faktisk tenner… og hår)

Idag står Tabata/Sirkeltrening for tur og jeg har planer om å slite meg helt ut, og legge meg allerede i 19tiden!

Have a nice day!


#Trening  #Fjelltur  #Fitness

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg