Snusslutt med XQS!

Mandagskvelden var jeg på Mix sammen med broren min frem til stengetid. Da fikk jeg muligheten til å raide snusskapet og se hva de hadde å tilby! Helt nederst fant jeg noen søte bokser med nikotin og tobakksfri snus. De kostet 38,- per, så jeg kjøpte begge! Jeg kjenner endelig at det er på tide å bli ferdig med snusen igjen.

Forrige gang jeg sluttet å snuse så sluttet jeg på dagen. I mange uker hadde jeg snusbokser liggende over alt. Hver gang jeg ble snussjuk stakk jeg nesa ned i boksen og sniffet inn. Lukten hadde meg i sjakk en stund, men jeg må bare nevne at det var rundt denne tiden jeg var desidert ‘tjukkest’. Snussuget ble erstattet med mat, Coca Cola og snickers. De jeg jobbet med ristet bare på hodet da de så de brutale mengdene mat jeg presset i meg. “Du spiser jo hele tiden!” var en kommentar jeg fikk ofte. På et punkt var det så ille at de gjemte snickersen min, og ba meg om å ta et eple istedenfor. Oh the shame..

Det siste tallet jeg så på vekta var rett i underkant av 90kg, og det skremte meg nok til å revurdere kosthold og mengde trening på dagen. 


For å unngå å gå opp i vekt igjen har jeg lagt en plan. Planen er som følger; Ekte snus etter måltider og før leggetid frem til det “går bra” med den minskede nikotinmengden. Deretter får jeg kun bruke General etter frokost, middag og kveldsmat. Når kroppen blir vant til det kutter jeg den helt ut. Jeg har et håp om å være 100% snusfri før Oktober, og dette uten å gå opp i vekt eller skeie ut.

Bra plan ja?

5 kommentarer
    1. Flink du er! Prøver å få samboeren til å slutte, så spennende å se om denne planen funker, så jeg kan lure den på han også 😀

    2. I was wondering if you ever considered changing the layout of
      your blog? Its very well written; I love what youve got to say.
      But maybe you could a little more in the way of content so
      people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having
      one or 2 images. Maybe you could space it out better?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg